Forum www.annaforum.fora.pl Strona Główna
Zasady panujace w KHAN WARS jak chcecie to czytajcie ;)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.annaforum.fora.pl Strona Główna -> Khan wars co to jest??
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasiolino
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:03, 03 Maj 2008    Temat postu: Zasady panujace w KHAN WARS jak chcecie to czytajcie ;)

I. Ogólne zasady

1. Rejestracja
Gra "KhanWars" jest darmową grą na przeglądarkę obecnie w fazie beta-testów. Rejestracja jest bezpłatna i jedynym wymaganiem od graczy jest zgoda na warunki w niej panujące.

2. Konta
Każda osoba ma prawo do posiadania wyłącznie jednego konta na jednym świecie.

3. Gra, forum, IRC
Forum znajdujące się pod adresem forum.khanwars.pl oraz serwer IRC irc.hanovete.com są oficjalnymi stronami gry "KhanWars.pl". Wszystkie wykroczenia łamiące zasady w tych miejscach będą karane natychmiastowo, mogą też pociągnąć za sobą kary w grze.
ІІ. Restrykcje i kary

1. Wielokontowość

1.1 Z "wielokontowością" mamy do czynienia gdy jeden gracz dokona więcej niż jednej rejestracji. Jest to poważne wykroczenie i będzie karane bez ostrzeżenia - karą jest kasacja wszystkich kont użytkownika. Kara dotknie kont nierozwiniętych jak i tych rozwijanych.

1.2 Gracze, którzy będą używać tego samego komputera, muszą poinformować o tym administrację przez support.hanonete.com lub na forum gry. Gracze, którzy nie poinformują administracji o grze na jednym komputerze, będą ukarani za naruszenie reguł gry. Gracze grający na jednym komputerze NIE maja prawa do:

* wysyłania surowców na konto gracza grającego na tym samym komputerze,
* wzajemnej pomocy między kontami zarejestrowanymi na tym samym komputerze,
* wspólnych przedsięwzięć skierowanych przeciwko innemu graczowi,
* logowania się na obydwu kontach w tym samym czasie,
* wysyłania jakichkolwiek wypraw pomiędzy swoimi kontami (wyjątkiem jest szpiegowanie i patrol)*.

*Wyjątkiem jest fakt, gdy atakujący był zawsze słabszy od obrońcy (lub zawróci nim osiągnie swoje przeznaczenie).

1.3 O "multikontowości", pomiędzy dwójką lub większą liczbą graczy, mówimy gdy:

* ma miejsce wysyłanie surowców pomiędzy zamkami, gdy jednym lub kilkoma atakami powinno się je zrabować;
* atakujący próbuje zdobyć zamek mniejszą armią niż posiada obrońca celem zrobienia pobojowiska, które pozbiera obrońca;
* tworzone są dodatkowe konta do szpiegowania, aby na własnym koncie nie posiadać szpiegów;
* na jedno konto przesyłane są surowce celem zrobienia z tego konta najlepszego.

Tu jest wymienionych tylko parę przykładów z tych jakie bierzemy pod uwagę.


2. Zasiadanie

Z zasiadaniem mamy do czynienia, gdy na konto gracza wchodzi inna osoba, z innego adresu IP, która posiada konto lub nie, bez względu na powody. KAŻDA nazwa użytkownika i KAŻDE IP jest zapisywane (co nie jest łamaniem prawa). W stosunku do zasiadanego konta zostaną wyciągnięte konsekwencje na kilka sposobów:

2.1 Za pierwsze zasiadanie, konto będzie zablokowane na 24 godziny bez możliwości atakowania go. W trakcie tego czasu użytkownik jest zobligowany do kontaktu z administracją i wyjaśnienia sprawy.

2.2 Za drugie, konto gracza zostanie zablokowane na 5 dni z możliwością atakowania go.

2.3 Za trzecie, konto zostanie zablokowane do odwołania z możliwością atakowania go.

2.4 Gdy konta zmieniają właścicieli nowy gracz jest zobligowany do zmiany nazwy gracza oraz e-mailu. Gracz zmieniający konto jest zobowiązany do znalezienia zastępcy lub przejścia w tryb wakacji, aż konto nie zostanie wykasowane z bazy danych. Każde wejście na stare konto będzie traktowane jak wielokontowość i będzie karane. Użytkownicy, którzy decydują się na takie decyzje są odpowiedzialni za swoje własne czyny a administracja nie jest zobowiązana do rozwiązywania kwestii jakie mogą z tego wyniknąć.


3. "Robaki" i naruszenia systemu

"Robaki" są błędami lub usterkami w kodzie gry, które przez użycie skryptów przez gracza powodują że lepiej rozwija się od pozostałych, tym samym łamie zasady gry, powodując m.in. problemy w pracy serwera.

3.1 Jeśli gracz znajdzie błąd w grze jest zobowiązany do poinformowania o nim administracji. Gracz, który nie poinformuje o błędzie Teamu i będzie go wykorzystywał zostanie ukarany.

3.2 Jeśli gracz będzie używał zgłoszonych już „robaków”, jego armia zostanie zredukowana do połowy.

3.3 Jeśli gracz znajdzie sposób na ominięcie zabezpieczeń systemu i spowoduje problemy w jego pracy, jego konto zostanie skasowane.*

*Administracja zastrzega sobie prawo do żądania zwrotu kosztów jakie poniesie podczas naprawy zniszczeń.


4. Boty

Przez "boty" rozumiemy wszystkie (automatyczne) skrypty w każdej możliwej formie, które wymuszają aktywność na koncie gracza (za wyjątkiem "automatyzmów" gry). Wykorzystywanie botów łamiących w jakikolwiek sposób zasady gry, będzie karane w następujące sposoby: jeśli będzie dowód na to, że gracz używa "bota", aby wchodzić na swoje konto, jest on automatycznie wyłączany z reszty rozgrywki na danym świecie, aż do jej końca. Administracja jest zobowiązana do monitorowania aktywności graczy. Administracja zachowuje sobie prawo do ukarania gracza za aktywność powyżej 20 godzin na dzień, przez 4 lub więcej dni.


5. Szantaże i zniewagi

Wszelkie rodzaje szantażu, zniewagi czy groźby (odnoszące się do życia w tzw. "realu", nie wirtualnie), mogą spowodować czasową lub trwałą blokadę gracza wysyłającego takie wiadomości. Administracja może również zdecydować o zbanowaniu konta na forum, czy kanale IRC.

5.1 Za pierwsze wykroczenie konto gracza zostanie zablokowane na 5 do 24 godzin, bez możliwości jego atakowania.

5.2 Za drugim razem konto zostanie zablokowane na 5 dni z możliwością jego atakowania.

5.3 Za trzecim razem konto zostanie zablokowane do odwołania i będzie możliwość jego atakowania.

Administracja zastrzega sobie prawo do nie stosowania się do powyższych kar i możliwości ich zaostrzenia jeśli zajdzie taka konieczność.


6. Kary

Oprócz ataków wymienionych w punktach od 1 do 5 przeciwko zasadom gry, karze podlegają również wykroczenia:

6.1 Próby wymuszenia na graczach końca gry podszywając się pod członka Teamu.

6.2 Próby wymuszenia na graczu, w jakikolwiek sposób, hasła do jego konta jest karane.

6.3 Niestosowanie się do zasady gry na 1 komputerze/używając programów do zmiany adresu IP, publicznego proxy, itp..

6.4 Niecenzuralne i obrażające nazwy gracza, również na serwerze IRC.

6.5 Niecenzuralne i obrażające nazwy gracza, również na forum.

6.6 Zniewagi oraz groźby skierowane pod adresem członka Teamu, niezależnie od miejsca i czasu. Członkowie Teamu zachowują sobie prawo do rozwiązywania takich spraw bez informowania o tym osób trzecich.

6.7 Zniewagi i groźby od gracza pod adresem członka Teamu. Kara dotyczy każdego gracza, jego status w grze nie ma znaczenia.

Administracja pozostawia sobie prawo do stosowania poniższych kar bez informowania gracza o tym.

Karami są:

* Tymczasowy ban na kanale IRC
* Stały ban na kanale IRC
* Tymczasowy zakaz pisania postów na forum gry
* Stały zakaz pisania postów na forum gry
* Tymczasowy ban na forum gry
* Stały ban na forum gry
* Tymczasowy zakaz pisania wiadomości w grze
* Stały zakaz pisania wiadomości w grze
* Tymczasowy ban konta w grze z brakiem możliwości atakowania zamków
* Tymczasowy ban konta w grze z możliwością atakowania zamków
* Stały ban konta w grze z możliwością atakowania zamków
* Kasacja konta gracza
* Jeśli są dowody na wielokontowość/zasiadanie - kasacja wszystkich kont łamiących zasady
* Bany od maszyn powiązanych z grą

Jeśli dowody są niepodważalne administracja natychmiast wyciągnie konsekwencje. Administracja nie jest zobligowana do podawania wyjaśnień swoich decyzji.

Uwaga: pytania odnośnie zablokowanych kont oraz zbanowanych kont, powinna być wysłana do support.hanovete.com lub zapostowania na forum. Obraźliwy język wiadomości lub wielokrotne prośby o komentarz, po tym jak był już otrzymany, nie będzie tolerowany.


7. Reklamowanie

Wszystkie rodzaje nieautoryzowanych reklam są zakazane (w info o klanie, zamku czy nazwie gracza), czy to w formie tekstu, banera, linku, obrazka, awatara, itp.
ІІІ. Raportowanie*

1. Raportowanie gracza

Gracz informujący o jakimkolwiek naruszeniu zasad gry jest proszony o zapostowanie na forum lub pod poniższymi adresami:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli raport jest fałszywy, zostanie ukarany gracz który sporządził raport a nie raportowany.


2. Raportowanie administracji

Jeśli gracz ma wątpliwości co do pracy administratorów, może prosić o ich sprawdzenie. Taka prośba zostanie upubliczniona na forum gry. Jeśli dowód winy będzie niepodważalny przeciwko członkowi Teamu, zostanie ukarany blokadą dostępu do gry oraz wykluczeniem z grona administratorów.

*Raporty będą brane pod uwagę, jeśli zostaną napisane z ogólnie panującymi zasadami etyki.
ІV. Dodatek

1. Weryfikacja postanowień administracji

Decyzja wydana przez moderatora może zostać cofnięta wyłącznie przez tego samego moderatora lub administratora.


2. Rekompensata

2.1 Jeśli gracz ucierpi z powodu błędu Teamu, otrzyma z tego tytułu rekompensatę.

2.2 Jeśli gracz ignoruje postanowienia moderatora i pyta innego moderatora, zostanie usunięty z gry. Możliwy jest wyjątek, wtedy gdy wcześniej gracz kontaktował się w tej sprawie z administratorem.


3. Sprzeciwy

Każdy nieuzasadniony sprzeciw przeciw zasadom gry może prowadzić do jednej lub kilku kar, a nawet zbanowania gracza. Zależnie od stopnia wykroczenia kara z gry, może przenieść się z gry "KhanWars" na inne serwisy, włączając forum gry oraz serwer IRC. Administracja KhanWars podejmuje te kroki jeśli takie wyjście jest najlepsze.


4. Niezdefiniowane

Administracja zastrzega sobie prawo do karania graczy łamiących Regulamin w inny sposób, niż opisany w niniejszym Regulaminie.
V. Wsparcie


Wspierając firmę XsSoft Ltd., niezależnie czy przez SMSy czy w inny sposób, nie ma możliwości na zwrot lub rekompensatę. Kiedy konto jest ukarane za łamanie zasad gry, administracja nie jest zobligowana do transferu Monet na inne konto czy rekompensaty graczowi w inny sposób.


Konto, które przyczynia się do wsparcia jest traktowane jako "darczyńca". Jest to całkowicie dobrowolny gest i nie zobowiązuje administracji w żaden sposób. Każde wsparcie powoduje przelanie na konto gracza pewnej liczby Monet, każdy gracz może jej wykorzystać według własnego uznania w określonym czasie. Stratus darczyńcy w żadnym wypadku nie stawia gracza ponad innymi oraz nie daje prawa do domagania się rekompensaty w żaden możliwy sposób, jeśli administracja ukarze go posiadając dowody przeciwko niemu za łamanie regulaminu.
VI. Team(administracja)

Jest NIEDOZWOLONE, aby ktokolwiek z administracji grał, bez względu na nazwę. Jest NIEDOZWOLONE, aby członek administracji wchodził na konto(a) gracza(y). Jedynym wyjątkiem jest, posiadanie przez członka administracji konta do sprawowania kontroli nad forum. Administracja:

* nie ponosi odpowiedzialności za żadne uszkodzenia (niezależnie od połączenia z gra w jakikolwiek sposób) wyrządzone użytkownikowi jako rezultat jego uczestnictwa w grze,
* nie ponosi odpowiedzialności za żadne problemy związane ze wsparciem do gry oraz samą grą,
* zachowuje sobie prawo do zadośćuczynienia graczowi, jeśli niesłusznie poniósł karę przez działania administracji,
* zachowuje sobie prawo do wprowadzania poprawek w grze oraz wszystkich aspektach związanych z zabezpieczeniami,
* zachowuje sobie prawo do zmiany tych zasad bez wcześniejszego informowania graczy poprzez informację w grze czy na forum,
* zachowuje sobie prawo do blokady dostępu, do gry jeśli wyniknie taka potrzeba. Jest to możliwe po wcześniejszym zaplanowaniu tego przez administrację z nieokreślonych przyczyn.

VII. Kontakt

Jedynym oficjalnym kontaktem z administracją gry jest kontakt przez stronę: [link widoczny dla zalogowanych] Możesz również użyć forum gry: [link widoczny dla zalogowanych] oraz skontaktować się z nami przez klienta IRC (serwer: irc.ircnet.pl, kanał: #khanwars.pl), jednak administracja nie jest zobligowana do zagwarantowania swojej obecności czy odpowiedzi na pytania.
VIII. IRC

Kanał #khanwars.pl jest oficjalnym kanałem gry:

* Gra posiada swój własny kanał na którym możesz znaleźć członków administracji.
* Większość członków administracji może być rozpoznana przez posiadanie podobnych nazw jak na forum.
* Flodowanie jest zabronione w każdej postaci.
* Spamowanie i reklamowanie jest zabronione w każdej postaci.
* Boty są zabronione na oficjalnym kanale (za wyjątkiem dodanego przez administrację: dziewica).
* Wprowadzanie "warbotów" jest zakazane.
* Klonowanie jest zakazane - łączenie kilku klientów z jednego hosta.
* Podawanie się za członków administracji jest zabronione!
* Używanie automatycznych komend jest zabroniona.
* Szczegółowy regulamin IRca będzie się znajdował w osobnym dziale i będzie integralną częścią tego tutaj.

IX. Forum


Ogólna uwaga:

To jest oficjalne forum gry „KhanWars”.

Nikt nie jest zobowiązany do udziału w dyskusjach toczonych na forum, włączając w to moderatorów i administratorów. Uczestnictwo w nich jest dobrowolne jak i sama rejestracja na forum.


1.Zakładanie nowych tematów

1.1 Tytuł tematu musi opisywać jego treść (nie tylko słowa kluczowe)

1.2 Temat musi być założony w odpowiednim dziale.

1.3 Przed napisaniem nowego tematu, użytkownik jest zobowiązany przeszukać całe forum (opcja Szukaj) pod kątem istnienia tematu o podobnym zagadnieniu/treści.

1.4 Zakazuje się zakładania kliku identycznych tematów w tym samym dziale lub różnych częściach forum.

1.5 Każdy użytkownik , który zakłada nowy temat staje się jego autorem. Autor jest odpowiedzialny za określenie w pierwszym poście marginesów, w których będzie się toczyć dyskusja. Autor tematu może zgłosić się do administracji forum z prośbą o zamknięcie / zmianę / połączenie tematu z innym.


2.Udzielanie odpowiedzi

Przed wysłaniem odpowiedzi należy sprawdzić:

2.1 Czy odpowiada się we właściwym temacie.

2.2 Czy przypadkiem nie zakłada się nowego tematu zamiast odpowiedzi.

2.3 Czy wypowiedź wniesie coś do tematu.

Łamanie tych prostych zasad może być karane usunięciem postów lub nawet blokadą forum.


3.Język i etykieta.

Dyskusje na forum powinny utrzymywać pewien poziom, a użytkownicy odnosić się do siebie z szacunkiem. Karane będą:

3.1 Niecenzuralne i obrażające tematy i odpowiedzi.

3.2 Niecenzuralne i obrażające nazwy użytkowników.

3.3 Zniewagi i groźby wobec innych użytkowników i członków Team KhanWars.pl

3.4 Posty wzywające do nienawiści na tle rasowym, wyznaniowym, etnicznym.

3.5 Propagowanie haseł czy symboli związanych z ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze oraz nienawiści.

3.6 Dublowanie postów, flooding oraz spam.

3.7 Nadużywanie emotikon, kolorów, obrazków, pogrubiania, rozmiaru czcionki itp.


4.Reklama

Zakazane jest umieszczenie komentarzy obrażających obiekty/grupy/serwisy, które mają na celu wypromowanie innych obiektów/grup/serwisów.


5.Avatar, zdjęcie osobiste, sygnatura (podpis)

Avatar na forum może mieć maksymalny wymiar 90x90, a objętość grafiki 30kB.
Zdjęcie osobiste może mieć maksymalny wymiar 150x150, a objętość grafiki 100kB.
Sygnatura może zawierać maksymalnie jeden obrazek o wymiarach: szerokość 500, wysokość 100, a jego objętość grafiki nie powinna przekroczyć 50kB.
Dla avataru, zdjęcia oraz sygnatury obowiązują zasady z punktu 3. Język i etykieta.


6.Uczestnictwo w forum

Każdy użytkownik zobowiązuję się do przestrzegania reguł tego regulaminu po rejestracji. Ponieważ uczestnictwo w forum jest dobrowolne, to personel forum uważa, że każdy użytkownik rejestrujący zna zasady tu panujące, zgadza się je przestrzegać oraz ponieść karę za ich łamanie.


7.Informacje o odwołaniach od banów i ostrzeżeń.

Każdy użytkownik, który zostanie ukarany na forum, może skontaktować się z Team (np. za pomocą PW) i próbować uzyskać informację dlaczego nałożono na niego karę. Team Forum nie jest jednak zobowiązany do udzielania wyjaśnień – może to uczynić dobrowolnie.
X. Użytkownicy


Wraz z rejestracją konta, użytkownik oświadcza, że przeczytał niniejsze zasady oraz zgadza się z nimi. Zobowiązuje się także do ich przestrzegania, a w razie ich złamania poniesie przewidzianą karę. Każdy użytkownik zobowiązuje się również do sprawdzania, czy zasady nie uległy zmianom. Nieznajomość zmian zasad, nie będzie zwalniać z ich przestrzegania. Użytkownik bierze odpowiedzialność za swoje dane osobowe, nie musi ich nigdy przekazywać żadnemu członkowi personelu - obecnemu czy byłemu. Jeżeli takie dane będą prezentowane, to personel gry nie będzie za to odpowiedzialny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.annaforum.fora.pl Strona Główna -> Khan wars co to jest?? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2 Version by phpBB2.de
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
Regulamin